duminică, 17 ianuarie 2016

Ootd- Tinuta de weekend



Afara e iarna in toata regula, bate un vant naprasnic, de nins nu mai ninge insa vantul vascoleste zapada depusa. Nu-mi place deloc! Asa ca o sa va arat o tinuta de la inceputul anului, zile in care nu a fost atat de multa zapada ca acum si vremea era foarte placuta. 
Este o tinuta lejera, in care ma simt confortabil si pe cere as purta-o tot timpul. Produsele le-ati mai vazut dar in alte combinatii. Sper sa va placa!







Cum vi se pare tinuta de astazi?

14 comentarii:

  1. La codul portocaliu de afara mai merge ceva....am glumit ...e minunata si ai stofa de manechin.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place tinuta ,blugii sunt bestili ,vreau si eu o pereche,pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place tinuta ta ,si peisajul e frumos si tu esti o draguta

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreme nasoală rău, la noi încă ninge. :( Ținuta e frumoasă, îmi place, iar peisajul de asemenea. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place puloverul, are o culoare placuta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place tinuta, imi place puloverul. Bine ca nu ai facut pozele ieri ca sigur te alegeai cu o raceala zdravana.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place tinuta, imi place puloverul. Bine ca nu ai facut pozele ieri ca sigur te alegeai cu o raceala zdravana.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si mie imi place sa port pulovere colorate in sezonul rece. As zbura pana la munte, cu masina nu am sanse. :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos puloverul asta. Am pus si eu ochii pe el de ceva vreme :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoasa tinuta si oricum la timpul si zona unde te afli e buna tinuta

    RăspundețiȘtergere