sâmbătă, 27 februarie 2016

Ce-mi doresc de martisor



     Chiar daca am o multime de haine, parca niciodata nu am de ajuns si cand vreau sa plec undeva, mereu zic: " Nu am cu ce sa ma imbrac!! ". Si tind sa cred ca nu sunt singura, femeile in general sunt pretentioase si intotdeauna vor altceva decat au.
     Asa ca pentru a-mi satisface dorintele, am facut un mic wishlist, cu produsele pe care mi le doresc in luna martie, ar fi un martior perfect!!















Voi ce va doriti de martisor?

8 comentarii:

  1. Wow,ce bine arata papucii :* si blugii sunt dementiali

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ai sa cumperi in ritmul acesta nu o sa-ti mai incapa in sifonier.Pantofii,rochita,bluza sunt wow

    RăspundețiȘtergere
  3. Rochita si bluzita sunt superbe. Eu imi doresc niste carti. Simplu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce imi doresc? Un parfumel, dar nu orice parfum. Stie cine trebuie si sper ca am sa-l primesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce imi doresc? Un parfumel, dar nu orice parfum. Stie cine trebuie si sper ca am sa-l primesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. nu m/am gandit inca,dar lista ta este interesanta ,ma inscriu si eu la o pereche de pantofi,blugi si o rochita ,nu cer mult ,nu?

    RăspundețiȘtergere
  7. stiletto aceia arata demential....ii trec pe lista de paste ca azi deja e 1 dar primesc cadouri si cu intarziere :)

    RăspundețiȘtergere