joi, 4 februarie 2016

Dorinte de primavara



     Desi am o multime de haine, nu ma pot opri din rasfoitul site-urilor, parca tot mai vad ceva ce nu am si care s-ar integra perfect intr-o tinuta de a mea. In general ma uit la categoria paltoanelor, care imi plac la nebunie, pot fi purtate la orice, absolut orice, chiar si cu adidasi. Sunt un must-have si chiar daca am destule, mai vreau, si le aleg pe cele mai colorate. Lasand hainele la o parte, mai arunc o privire si la incaltaminte si genti. Din ambele categorii parca niciopdata nu avem suficiente articole, nu?
    Am facut o selectie de cateva articole si vreau sa vi le arat si voua!
















Va plac selectiile mele?



10 comentarii:

  1. sunt superbe ,imi plac pantofii si paltonul rosu ,sunt superbe

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte frumoase toate,paltonul rosu e super!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte frumoase toate, dar cel mai cel e paltonul

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte frumoase toate, dar cel mai cel e paltonul

    RăspundețiȘtergere
  5. Primavara vine cu o culoare rosie de optimism si gratie.Minunata garderoba.😜

    RăspundețiȘtergere
  6. Barbalata (Puiu) Mirela4 februarie 2016, 05:49

    Clutch-ul si paltonul sunt pe gustul meu. Toate sunt dragute oricum. Important este sa iti placa tie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Paltonul roşu arata superb. Si poseta. :* Astept sa le vad la tine in dulap

    RăspundețiȘtergere
  8. Paltonul arata superb si nici nu mi se pare asa scump. 35$ dai pe un cardigan .... merita toti banii! Pupici

    RăspundețiȘtergere