Noutati februarie SheIn si Romwe



     Saptamana aceasta mi-au ajuns toate coletele pe care le asteptam, am o gramada de haine pe care trebuie sa vi le arat, muuulte poze de facut. Dar nu ma supar deloc, mie imi place ce fac si sa va arat cum se aseaza toate.
     Si daca tot le-am primit am zis sa vi le si arat inainte de ale integra in outfit-uri si nu m-ar deranja deloc o parere de imbinare a hainutelor in functie de gusturile voastre.
     Am primit 3 colete din colaborari, unul de la SheIn si 2 Romwe. Iar unul Romwe a fost din comanda plasate pe site. In weekend-ul acesta planuiesc sa fac cateva outfituri, asta daca vremea imi permite.
     O sa incep cu comanda plasata pe Romwe.

Geanta


Cizme peste genunchi


Botine


Bluza cu umeri goi


Cerceii din dreapta


     Acum sa va arat si cele doua colete Romwe, primite in urma colaborarii cu ei.

Parka


Vesta


Jeansi albastri
Pantaloni negri


Rochie tip pulover


Pulover rosu


Vesta blana


Din aceasta comanda a fost si un palton, pe care il puteti vedea in tinuta de AICI.

      Acum urmeaza sa va arat produsele din comanda SheIn.

Camasa in carouri


Bluza alba


Trening


Rochie



Ce idei de tinute va inspira aceste produse?
Ce produs v-ar interesa in mod special?