Ootd- Tinuta de primavara



     Nu am mai postat un outfit de ceva timp, asa cum v-am mai spus nu am avut starea necesara sa fac pozele. Asa ca dupa o perioada lipsa am reusit sa fac cateva poze pentru tinuta de astazi!
     In urma cu ceva timp am plasat o comanda pe Bonprix, este un nou site descoperit de mine, care are o multime de haine, incaltaminte si accesorii absolut superbe, pe masura tuturor si mai ales la preturi foarte accesibile. Comanda mi-a ajuns in aproximativ 10 zile de plasare prin curier.
    In tinuta de astazi am ales o perche de incataminte din categoria botine bonprix care imi plac la nebunie! Masura este 36, pe care o port de obicei si imi vine perfect, tocul este potrivit, astfel incat pot merge cu usurinta si pot sta foarte mult timp incaltata cu ele. Au un design deosebit si datorita culorii pot fi integrate usor in orice tinuta.
     Cel de-al doilea produs ales de mine, a fost din categoria genti bonprix. De mult mi-am dorit o geanta ca cea pe care o am acum, modelul arata foarte bine si este foarte incapatoare, am purtat-o de multe ori pana acum si o veti mai vedea in tinutele mele.
     Puloverul ales sa-l port in aceasta tinuta, este perfect! Este simplu, insa franjurii ce-l impodobesc ii dau un aer sofisticat, este marime unica si se aseaza perfect!

Pulover







Cum vi se pare tinuta de astazi?