Reduceri de Paste si un mic wishlist



     Am lipsit o perioada bunicica de pe blog, nu am avut starea necesara sa scriu articole si nici sa fiu prea activa pe pagina de facebook. Ce-i drept nici timpul nu ma ajuta. V-am spus deja pe facebook, insa daca nu ati vazut postarea o sa spun iarasi. Astept un bebe!!!
     Sunt restanta cu multe outfit-uri si mi-am neglijat datoria, trebuie sa-mi cer scuze colaboratorilor si voua!!
     O sa incep activitatea cu un mic wishlist pe care l-am facut de-a lungul timpului, insa recunosc ca si reducerile de pe site-uri cu promotiile lor inainte de Paste mi-au facut lista si mai lunga insa o sa ma opresc doar la cateva, cele mai dorite! In plus trebuie sa-mi aleg hainute mai lejere, caci burtica va deveni curand vizibila.

Jacheta



Rochie



Rochie



Bluza



Tenesi


Acestea sunt alegerile mele, voi ce aveti pe lista?