Apa micelara si crema antiacneica din gama Gerovital H3 Derma+: review



     In urma cu ceva timp am primit de la Farmec, spre testare doua produse pe care mi le-am dorit extrem de mult. Din pacate, nu am reusit sa fac mai devreme review-urile, stiti ca am lipsit o perioada buna de pe blog, dar acum m-am mobilizat, mi-am facut timp sa impartasesc cu voi parerea mea sincera despre aceste doua produse.
     Ambele produse sunt din gama Gerovital H3 Derma+, mai exact apa micelara si crema antiacneica.


     Apa micelara mi-a atras imediat atentia, din primul moment in care am avzut-o pe site. In rutina mea, apa micelara este importanta asa ca mi-am dorit sa incerc si una de la Farmec.

     Descriere: Apa micelara Gerovital H3 Derma+ este potrivita pentru toate tipurile de ten incepand cu varsta de 16 ani. Aceasta este formulata la un Ph apropiat de cel natural al lacrimii, cu agenti de curatare blanzi care menajeaza bariera protectoare a pielii, curata delicat, respectand echilibrul natural al pielii.
     Produs hipoalergic.
     Fara parabeni, alcool, coloranti.
    Testat sub control dermatologic.

     Parerea mea: Pentru inceput, mi-a placut la nebunie si aabalajul, simplu, ce prezinta un sistem de dozaj perfect cu pompita. Nu are miros si pentru fiecare utilizare  este necesara o cantitate mica de produs, astfel incat gramajul sau ne ajunge o perioada buna de timp. Curata foarte bine atat tenul cat si machiajul ochilor, fara a fi nevoie sa insist. Pielea ramane catifelata insa pot spune ca singurul minus pe care l-am gasit a fost ca pielea ramane putin lipicioasa dupa utilizare, senzatie care dispare dupa 5-10 minute.
    Gramajul este de 150ml si pretul sau este de 30 lei.





     Avand tenul gras uneori imi apar cosuri iar punctele negre, din nefericire sunt prezente, asa ca mi-am dorit o crema care sa ma ajute macar sa tin sub control aceste defecte, daca nu reusesc sa scap de ele. Asa am ajuns sa imi doresc crema antiacneica, pe care am incercat-o imediat ce am desfacut coletul.



      Descriere: Crema antiacneica Gerovital H3 Derma+ este potrivita pentru tenul mixt, gras, sensibil si acneic si poate fi folosita incepand cu varsta de 16 ani.
     Efectul cremei consta in ameliorarea simptomatologiei tenului acneic ( comedoane, papule, pustule ), in special in cazul acneii juvenile usoare si medii  iar in cazurile severe se recomanda asocierea terapiei interne, sub control medical de specialitate.
     Hipoalergic.
     Fara parabeni.
     Produs non-comedogen

     Parerea mea: Crema are textura unui gel ce se intinde usor pe piele si se absoarbe rapid, fara a ramane urme grase. Eu  nu am remarcat ca dupa folosirea sa, cosurile existente sa se usuce instant sau punctele negre sa dispara, insa aplicarea sa un timp indelungat, ajuta tenul, lasandu-l catifelat si luminos, iar cosurile nu au mai aparul la fel de multe ca inainte. Eu o folosesc cu drag si inainte de aplicarea fondului de ten, fiind o crema hidratanta ajuta ca acesta sa nu se vada inestetic pe fata. Crema are un miros placut, iar ambalajul este unul practic putand fi luat chiar si in geanta.
     Gramajul este de 50 ml si costa 40,50 lei.






    Sunt incantata de aceste doua produse si deja am pe lista alte produse din gama Gerovital H3 Derma+.

Voi ati incercata ceste doua produse?
Ce impresii v-au lasat?