vineri, 6 mai 2016

Ootd- Burgundy



     Inainte de Paste am primit noua comanda de la SheIn. Daca inainte reuseam sa va arat in timp util comenzile primite, pe facebook, acum nu mai e asa, timpul nu imi mai permite.
     In ultima comanda mi-am ales produse lejere, asa cum v-am mai spus in trecut, burtica deja se vede si nu-mi plac deloc hainele mulate.
     Astazi o sa va arat bluza burgundy, pe care am purtat-o deja de cateva ori, este lejera, materialul este fooooarte placut la atingere, mangaie delicat piele si poate fi purtata cu aproape orice, atat casual cat si sport. Eu mi-am ales marimea M si imi place cum vine, larguta, perfect incat sa-mi ofere lejeritate in miscare.








Cum vi se pare tinuta de astazi?

11 comentarii:

  1. Incepe sa se vada burtica? <3 Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da.. deja au trecut 4 luni si jumatate, era si cazul. ;)) Pupici! :*

      Ștergere
  2. Super tinuta ta. Nu se vede burtica :). Arati foparte bine draga mea. Sanatate

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa esti,imi place mult tinuta asta,e perfecta cu parul tau negru si lung

    RăspundețiȘtergere
  4. o tinuta super dragutza ,imi plac culorile ,te prinde foarte bine,si incepe sa se vada burtica de graviduta ,

    RăspundețiȘtergere
  5. Hey, uite ce mamica adorabila avem noi aici! I was missing you! <3 :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi place mult. Si eu purtam haine mai largute cand am fost insarcinata. Inca nu ti se vede burtica. Este bine ca te pozezi .... in felul asta vei avea multe amintiri din aceasta perioada

    RăspundețiȘtergere