Masca de par Anian cu keratina, argan, shea si jojoba - review



    In urma cu ceva timp a intrat in rutina mea de ingrijire o noua masca de par de la Triodeluxe. Nu e primul produs dedicat parului de la ei, asa ca am fost incantata ca parul meu va avea parte de un rasfat in adevaratul sens al cuvantului.
     Masca pe care mi-am ales-o a fost din noua linie de ingrijire Anian, mai exact masca cu keratina, argan, shea si jojoba. Toata lumea stie benefiicile keratinei si a celor 3 uleiuri hranitoare, motiv pentru care, de fiecare data cand imi aleg un produs dedicat parului si nu numai, imi doresc ca acesta sa aiba in componenta sa macar unul din uleiurile enumerate mai inainte.




     Aceasta masca este un tratament 3D si promite imbunatatirea texturii parului, ii va da un plus de stralucire si supletea dorita.
     Se recomanda ca pentru un rezultat spectaculos sa folosim samponul Anian cu keratina si keratina lichida Anian.
    Mod de utilizare: Se aplica pe parul proaspat spalat, se maseaza insistand la varfuri. Se lasa sa actioneze cateva minute apoi se clateste cu apa din abundenta.

     Am incercat aceasta masca timp de 3 saptamani,  folosind-o de 2 ori pe saptamana, astfel incat mi-am format o opinie clara in ceea ce priveste beneficiile aduse.
     Desi nu am folosit-o impreuna du samponul cu keratina si keratina lichida, sunt foarte multumita de cum se comporta parul meu dupa aceste saptamani.
     Eu am parul uscat, si am nevoie de un produs care sa-l faca matasos si sa nu se simta aspru la atingere. Am folosit masca intocmai cum este recoamandat: dupa ce imi samponez parul, o aplic pe toata lungimea parului si o las sa actioneze timp de 10-15 minute, apoi clatesc. Inca din timpul clatirii am observat cu parul este mai moale ca de obicei. De cand o folosesc parul meu este mai usor de pieptanat si nu se mai incalceste la fel de mult ca inainte. Cele mai bune rezultate le observ dupa uscarea parului, atunci cand acesta se aseaza tare frumos, este moale si are un luciu natural. In plus parul are un miros placut ce persista pana la urmatoarea spalare.
      Produsul se gaseste intr-un borcans din plastic, iar textura sa este ca un gel ce se intinde usor pe par. Are un gramaj de 250 ml, fiind suficient pentru cateva luni bune de folosire. Am parul lung si chiar daca l-am folosit de 2 ori pe saptamana nu am consumat nici macar un sfert din borcans.





      Aceasta a fost parerea mea despre masca Anian cu keratina, argan, shea si jojoba. Parul meu este acum mai fericit! Daca si voi va doriti un astfeld e produs intrati pe site si veti gasi o multime de variante care sa se potriveasca tipului vostru de par.

Voi ati incercat acest produs?