Ootd- Franjuri



      Desi in perioada aceasta am tendinta sa aleg haine care sa-mi ascunda cat de cat burtica si kilogramele in plus, de data aceasta mi-am facut putin curaj si am lasat temerile la o parte alegand o tinuta comoda, in care sa ma simt bine si care scoate tare bine in evidenta burtica mea de 6 lunite!!
     Cred ca pozele au iesit cat de cat bine iar bebe imi confirma cu cateva lovituri puternice! ;))
     Rochia aleasa ati mai vazut-o ( sau nu ) pe blog, este super comfortabila si chiar daca e marimea S inca imi vine bine, e perfecta pentru zilele astea de vara in care caut haine cat mai racoroase. Am ales sa o port cu sandalutele super comode primite anul trecut si geanta cu frajuri pe care am purtat-o abia o singura data. E foarte misto, si culoarea mi se pare usor de asortat, insa din cauza frajurilor nu as putea sa o port la orice tinuta pentru a nu o incarca, asa ca trebuie sa aleg produse vestimentare cat mai simple. Geanta poate fi purtata si pe mana insa are si o bareta pentru umar ce ne permite sa o punem in cazul in care avem mult de alergat, cumparaturi si alte treburi si nu ne dorim ca mainile sa fie ocupate.
     Ca si accesorii am ales una din bratarile mele Soufeel si un ceas foarte versatil.

Rochie
Sandale
Geanta
Bratara








Detalii




Cum vi se pare tinuta de astazi?