duminică, 7 august 2016

Ootd- Bluza burgundy cu insertii din dantela



     Astazi am pregatit pentru voi o noua tinuta in care vedeta este o bluza lejera de culoare burgundy. M-a atras tare mult design-ul, este vaporoasa, insa de mare efect. Are insertii din dantela in partea din fata, lucru care o face foarte eleganta iar ciucureii care o decoreaza in partea inferioara arata superb. E marime unica si se potriveste foarte bine atat la XS cat si la XL. Materialul este vaporos si delicat, astfel incat pe vremea aceasta caniculara este o alegere inspirata. Imi place taree mult!!






Cum vi se pare bluza?

9 comentarii:

  1. Ador bluzitele de genul asta, pacat ca pe mine nu ma avantajeza:(. Dar tie iti vine super si culoarea este foarte frumoasa 😍

    RăspundețiȘtergere
  2. culoarea este superba ,iti sta bine dar mi/ar fi placut sa fie putin mai scurta bluzita ,dar pentru tine in aceasta perioda chiar te avantajeaza

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place culoarea :) . Ca model este potrivita pentru o viitoare mamica. Cel.putin asta cred. Personal nu sunt adepta acestui model.
    Te prindevculoarea si iti sta bine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Draguta bluza, te prinde nuanta asta! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult bluza ta si iti vine suuper

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa culoarea, dar si burtica de sub ea!

    RăspundețiȘtergere