Geanta in carouri de pe TwinkleDeals



     V-am vorbit despre comanda mea pe TwinkleDeals in acest articol. Asa cum am spus si acolo, desi mi-am ales 3 produse in aceeasi comanda, aceasta s-a impartit in doua comenzi, una ajungand mai devreme acasa iar celalalta, putin mai tarziu la posta vamala. Pe cea de la posta vamala am ridicat-o de curand.
     Asa cum v-am aratat si pe facebook, mi-am ales o geanta in carouri, alb-negru. Este prima geanta cu acest imprimeu pe care o am si imi place la nebunie!! Atat imprimeul cat si modelul gentii o fac deosebita. Poate fi purtata atat cu bareta lunga, insa are si o bareta scurta in cazul in care as vrea sa o port pe mana. Materialul este placut la atingere, imi place mult ca are detalii aurii insa sincera sa fiu, mi-ar fi placut ca placuta cu inscriptie din fata sa lipseasca. Este deosebita si foarte incapatoare, pot pune o gramada de lucruri inutile in ea. Acum nu mai este pe stoc insa va recomand sa aruncati o privire pe site, sunt zeci de modele frumoase si super ieftine, mult mai ieftine decat le-am vazut pe site-urile din tara!

Geanta





Cum vi se pare noua mea geanta? Ati purta acest tip de imprimeu?