Accesorii de pe Banggood



     In urma cu ceva timp am plasat prima mea comanda de pe Banggood. Despre acest site auzisem inainte insa niciodata nu am cumparat ceva pentru a-mi putea da o parere concreta. Nu mi-am luat mare lucru, doar acecsorii. Mai exact cu 10$ mi-am luat 2 coliere si o pereche de cercei. Sincer, nu ma asteptam ca produsele sa fie calitative dar mi-am mai luat de pe alte site-uri accesorii la acest pret si au aratat super bine, asa ca am indraznit.
     Daca cele 2 coliere mi-au placut mult, cerceii, si ei tare frumosi, din pacate s-au rupt asa ca nu am apucat sa ii port! Colierul negru si el a avut o mica problema, astfel incat sistemul de prindere s-a rupt inca de prima data de cand am vrut sa-l pun la gat, asa ca am fost nevoita sa il schimb. Colierul argintiu cu stelute arata superb, el fiind preferatul meu din aceasta comanda, este super finut si poarte fi purtat la multe tinute.
     E prima comanda de pe acest site si chiar daca am fost putin dezamagita ca produsele primite nu au fost impecabile, nu o sa ma opresc aici si imi doresc ca pe viitor sa-mi iau si articole vestimentare despre care sa va vorbesc. O sa va tin la curent!


Cercei


Colier negru


Colier argintiu


Voi ati cumparat ceva de pe acest site?