Lenjerie modelatoare MD GEAR



    In urma cu aproximativ 2 saptamani am fost contactata pentru o colaborare. Am fost intrebata daca as dori sa incerc noiele produse MD GEAR, care se gasesc intr-o sectiune speciala pe site-ul Amazon. Produsele MD GEAR sunt in special produse modelatoare, dar unele pot fi purtate ca si colanti. Am fost super incantata de propunere, mai ales, asa cum bine stiti, acum o luna am nascut si imi doresc sa revin cat mai repede la forma initiala, asa ca lenjeria modelatoare imi va fi de ajutor pe parcursul acestui traseu.
     Mi-am ales doua produse, un chilot modelator si o pereche de colanti cu talie inalta, spun ei.. pentru yoga. Desi ma asteptam ca produsele sa ajunga la posta vamala, am ramas placut impresionata sa vad ca aceastea au ajuns in 2 saptamani direct acasa prin curier.




     Inca de cand am atins cele doua produse am fost uimita de calitatea lor, sunt facute din materiale super fine care nu ma jeneaza deloc atunci cand le port si sunt foarte elastice.
     Chilotul modelator cu talie inalta imi place mult, dupa ce am nascut la aproximativ o saptamana mi-am cumparat si eu o pereche de pe un site din tara, acum vazand modelul acesta sunt extrem de incantata sa constat ca sunt de o calitate mai buna, imi place mai ales, faptul ca in jurul taliei materialul este dublu astfel incat strange mult mai bine burta, dar fara sa incomodeze. Sper ca acest produs sa ma ajute sa scap de burtica. Eu mi-am ales nuanta nude dar pe site se mai gasesc si pe negru. Marimea aleasa de mine este L.


  • Tesatura respirabila si inovatoare care se adapteaza perfect pe piele;
  • Acest produs este ideal pentru yoga, pentru a fi purtat sub haine sau pentru modelare corporala;
  • Comfortabil pentru spate si burta;
  • Design fara sudura pentru a fi purtat zilnic: invizibil sub haine, rochii si fuste;
  • Mentine pielea sanatoasa prin evitarea de semne si de frecare.





  •      Colantii imi plac mult de tot, sunt super eleastici si fini, si chiar daca nu practic yoga sunt o varianta buna de colanti care pot fi purtati la orice, fie pentru sport sau pe sub o rochie casual. Pe site sunt doua variante de culori, nude si negru. La fel ca si la celalalt produs, marimea aleasa este L.






         Propunerea acesta s-a potrivit manusa in aceasta perioada, asa ca ma declar multumita de achizitii si sa stiti ca pe site se gasesc mult mai multe produse, atat bustiere, body-uri cat si centuri pentru talie. Nu strica sa aruncati o privire!

    Voi folositi produse modelatoare?