Sampon si balsam de par cu keratina si lapte de cocos de la Bottega Verde- review



     In ultima comanda de la Bottega Verde am adaugat curioasa in cos doua produse dedicate parului. Mi-am luat un sampon si un balsam pentru par. Daca despre produsele de make-up si despre tratamentele de par stiam cate ceva, incercand de-a lungul timpului cateva produse, despre cele de ingrijirea timpului nu aveam nicio idee despre cum se comporta pe parul meu, asa ca le-am adaugat repede in cosul de cumparaturi, chiar daca tare greu m-am decis cu privire la gama pe care sa o incerc.
     Asa ca gandindu-ma, razgandindu-ma, am ales samponul si balsamul de par cu keratina si lapte, respectiv ulei de cocos.
     Va vorbesc despre ambele produse in acelasi articol fiindca le folosesc impreuna pentru un efect garantat.


     O sa incep cu samponul cu keratina si lapte de cocos, cu efect de netezire pentru par care tinde sa se increteasca. Parul meu este destul de pretentios, este uscat si dupa spalare sta in toate directiile, are o usoara tentinta de incretire.
     Ce promite samponul: formula speciala cu keratina, lapte de cocos si agenti de netezire, are o actiune anti-incretire pe toata lungime firului de par. Dupa fiecare spalare parul este usor de pieptanat, moale, neted si foarte matasos.
     Parerea mea: Samponul se gaseste intr-un recipient din plastic fiind foarte usor de folosit, are o textura lichida cu un miros placut ce rezista subtil dupa spalare. Asa cum imi place mie, acesta face o spuma bogata si dupa folosire imi simt parul foarte curat. Cantitatea sa este de 200 ml, la pretul de 19 lei, o cantitate generoasa care imi va ajunge timp indelungat chiar daca am parul lung, deoarece nu este necesara o cantitate imensa la fiecare utilizare. In urma folosirii nu am simtit o schimbare cu privire la lipsa sau accentuarea matretii, dar nici nu aveam aceasta asteptare fiind un sampon pentru hidratarea si netezirea firelor rebele. Am observat ca in timpul clatirii parul este foarte moale si deloc incurcat.




     Balsamul cu keratina si ulei de cocos, pentru par rebel.
     Ce promite balsamul: ofera stralucire parului. Formula imbogatita cu ulei de cocos, keratina si ingrediente speciale care rezista la umiditate, ajutand parul sa reziste la umiditate si sa ramana la fel de aranjat. Parul devine mai ascultator, mai usor de pieptanat si de aranjat.
     Parerea mea: Produsul se afla intr-un ambalaj clasic din plastic, textura este cremoasa, de culoare alba ce se intinde usor pe par. Are un miros placut, dulce, ce rezista subtil pe par si dupa uscare. Eu il aplic pe parul umed timp de 10-15 minute dupa care clatesc cu apa din abundennta. Dupa aplicare parul este super matasos si se descurca tare usor. Gramajul este de 150 ml la pretul de 25 lei.




     Asa cum am spus la inceputul articolului eu folosesc cele doua produse impreuna, deci rezultatele pe care le-am obtinut sunt datorate ambelor produse. Dupa folosirea lor am observat o imbunatatire, parul meu acum este foarte matasos, se aranjeaza usor si are un luciu tare frumos. Va pot spune sincer, ca de mult nu mi-am mai simtit parul atat de moale, incat imi vine tot timpul sa dau cu mana prin el. Chiar va recomand sa incercati cele doua produse, obligatoriu impreuna, pentru efecte garantate!

      Pentru voi, dragi cititori, avem un cadou: 10% reducere la orice comanda daca folositi codul CRISS inainte sa finalizati comanda. Dar grabiti-va! Caci doar primii 20 vor putea beneficia de el.

Voi ati incercat samponul si balsamul de la Bottega Verde?