Notd- Cacao cu lapte



     De ceva timp tot va vorbesc despre produsele de la BottegaVerde.ro, sunt tare incatata ca am descoperit acest brand si de cand am testat prima oja de la ei, nu m-am putut opri si in fiecare comanda mi-am luat cate una, doua. De aceea la sfarsitul saptamanii trecute am plasat o noua comanda pe site in care mi-am adaugat inca doua nuante superbe de oja.
     Oja pe care o sa v-o arat astazi afce parte din categoria ojelor cu rezistenta indelungata, eu mi-am ales nuanta cacao cu lapte, este o nuanta placuta de maro, ce merge purtata la orice tinuta indiferent de sezon. Daca despre ultima oja despre care v-am vorbit aici pe blog, rezistenta m-a multumit, astfel incat o oja a rezistat aproape 5 zile pe unghiile mele super pretentioase, unde nicio oja alta oja nu rezista mai mult de 3 zile, cea din categaora ojelor cu rezistenta indelungata a depasit orice record! Mai exact am purtat oja o saptamana, fara sa sara ci doar s-a tocit putin la varful unghiilor, ar mai fi rezistat o zi doua insa am sters-o. Pretul sau este de 19 lei si va recomand sa incercati ojele din aceasta categorie, se usuca tare repede, in 10 minute te poti apuca de treburile tale, are un luciu intens si rezista mai bine de o saptamana pe unghii!





Cum vi se pare nuanta aceasta?