Merita cumparate accesorii de pe site-urile straine?


     Cu siguranta va intrebati daca accesoriile de pe site-urile straine merita atentia noastra. Ei bine, din proprie experienta eu va pot spune ca da. Din fericire pana acum nu am dat gres in alegerea produselor, de fiecare data am fost multumita de raportul calitate -pret, motiv pentru care deseori imi aleg accesorii in comenzile plasate pe site-urile straine. Totusi, pentru a face o alegere inspirata, eu va recomand ca de fiecare data cand va place un produs sa cititi cu atentie parerile cumparatorilor, astfel vor fi sanse mai putine ca produsul cumparat sa nu va fie pe plac.
     Utimele 4 comenzi primite la posta vamala au continut si diverse accesorii. Am ales produse care imi sunt utile si in niciun caz nu am luat ceva ce nu as purta sau pe care sa-l las deoparte si sa irosesc degeaba banuti.
     Pentru inceput o sa va vorbesc despre cel mai fain clutch pe care l-am primit. Este un clutch elegant, care poate fi purtat cu usurinta la o rochie eleganta fiind negru si lucios insa poate accesoriza cu brio o tinuta casual datorita baretei incluse. Pretul este unul avantajos si merita din plin toti banii.

Clutch




     Cel de-al doilea produs care m-a cucerit este portofelul ales in aceeasi nuanta, negru cu insertii gri. Este dintr-un material placut la atingere  si foarte incapator. Are buzunare pentru bani insa si compartimente pentru carduri. Recomand!

Portofel





     Ceasul este cel de-al treilea produs adaugat imediat ce l-am vazut, in cosul de cumparaturi. Este un model deosebit, poate fi purtat la orice tinuta si are un pret super mic! Un plus il reprezinta si acele sale care sunt fosforescente astfel incat, chiar si pe intuneric putem vedea cat este ceasul.

Ceas




     Desi ma asteptam ca aceasta pereche de cercei sa ma dezamageasca, de cand i-am defacut am ramas placut impresionata. Arata foarte bine in ralitate pentru cei 3$ pe care i-am dat.

Cercei


Voi ati cumparat vreodata accesorii de pe site-uri straine?
Ce impresii v-au lasat?