Rochii de mireasa



     Daca in articolul trecut v-am aratat cateva sugestii de rochii pentrudomnisoarele de onoare, in acest articol ma voi ocupa in detaliu de alegera celor mai frumoase rochii de mireasa. Desi au trecut patru ani de cand am fost mireasa, chiar si in acest moment rasfoiesc site-urile dedicate rochiilor de mireasa, ma relaxeaza si imi aduc aminte de unul din cele mai frumoase momente din viata mea.
     Nu stiu cat de curajoase sunteti si ati avea curajul sa comandati o rochie de mireasa online, insa astazi vin in ajutorul vostru aratandu-va cateva modele speciale. Site-ul despre care v-am mai vorbit Millybridal Uk au si astfel de rochii. Am dat un search la categoria dedicata lor Wedding Dresses Uk si am ramas placut impresionata sa vad cat de multe modele frumoase sunt! Serios! Si nici pretul nu mi se pare foarte mare. Daca sunteti atente la descrieri si amsuratori, cred ca veti afce o alegere inspirata pentru cea mai frumoasa zi din viata voastra.
    Eu m-am axat mai ales pe rochiile albe, fiindca in opinia mea reprezinta puritate, rafinament si eleganta. Fie ca este din dantela, tulle, organza, fie ca este scurta sau lunga, rochia de mireasa trebuie sa ne cucereasca de la prima vedere. Asa ca, nu va grabiti, cautati, rasfoiti pana veti agsi rochia perfecta pentru voi!

  Millybridal Prom Dresses



Rochie organza


Rochie tulle


Rochie dantela


Rochie chiffon


Voi ati avea curaj sa va cumparati online rochia de mireasa?