Rochii elegante formate din doua piese si rochii plus size



     V-am vorbit in articolele trecute despre site-ul Dressesofgirl, un site descoperit de curand, ce are ca piese vestimentare rochii pentru diverse evenimente importante din viata noastra. Desi v-am aratat rochii pentru balul de absolvire, am omis sa va arat cateva tionute extrem de interesante. Daca rochiile clasice le gasim oriunde, o rochie intreaga pe care sa o purtam la un eveniment, insa oare o rochie pentru balul de absolvire formata din doua piele nu ar fi o idee stralucita? Eu cred ca da!
Rareori, daca nu chiar deloc am vazut la astfel de evenimnete fete purtand rochii senzationale formate din doua piese vestimentare. Cred ca o astfel de alegere ne poate scoate in evidenta si in plus alegand o tinuta din doua piese vestimentar putem face o investitie buna pe viitor. De ce? fiindca piesele pot fi purtate atat impreuna cat si separat, combinandu-le in alte tinute. La categoria two pieces prom dresses se gasesc astfel de modele si puteti arunca o privire pentru a gasi setul favorit.

     Am tot vorbit de rochiile pentru balul de absolvire, dar oare nu sunt fete care nu au dimensiule intocmai ca fotomodelele din revista? In ajutorul lor vin cu o noua idee, la categoria plus size prom dresses se gasesc modele de rochii de ocazie pentru fetele cu dimensiuni mai mari. Cred ca orice femeie este frumoasa, indiferent de marimea pe care o poarta!

     Am facut o selectie de cateva modele dar pentru alte sugestii va invit pe site!

Set culoarea galbena


Set gri


Set rosu


Rochie plus size albastra


Rochie plus size verde


Voi ce spuneti, ati purta o rochie formata din doua piese?