marți, 2 mai 2017

Lista de cumparaturi de la SammyDress



   Tare ma bucur sa vad ca incet, incet se apropie vara. Deja suntem in mai, inca un pic si calendaristic vine vara. Astazi a fost o zi minunata, soare din belsug si multa caldura. L-am scos cu drag pe bebe afara pentru a savura din plin soarele calduros.
     Acum, am putin timp si pentru mine... pentru voi.. sa va arat cateva noi produse care imi fac cu ochiul. Da, iarasi mi-am facut un wishlist. De data aceasta site-ul vizat este SammyDress. De comandat de la ei am mai comandat si am fost tare incantata de achizitii, asa ca o data cu venirea caldurii este musai sa-mi caut hainute noi.
     Va las micul meu wishlist si astept cu drag sa-mi spuneti, voi ce aveti pe lista de cumparaturi?

















9 comentarii:

  1. Georgiana Maria2 mai 2017, 11:48

    Imi plac alegerile tale, sunt inspirate si sunt sigura ca ti-ar veni foarte bine.
    Cel mai mult ma atrage rochita, pe care datorita tie mi-o adaug si eu pe wishlist. Balerinii sunt si ei o dorință de a mea, sunt superbi.
    Ai gusturi foarte bune si ma inspiri. Multumesc .

    RăspundețiȘtergere
  2. Miki Mihaela2 mai 2017, 11:53

    Prefer rochitele ����Sunt superbe ����

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina Geoegiana2 mai 2017, 12:43

    Imi plac gusturile tale in materie de haine.
    Imi plac mult balerinii si rochitele.

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place rochita dar nu s-ar potrivi corpului meu ,in schimb geanata este superba si balerinii la fel

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte draguta si versatila rochita ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Toate sunt frumoase dar nu ascund faptul ca bluza e senzationala si exact ceea ce mi-ar placea si mie ,sper sa gasesc marimea mea ,o sa arunc o privire pe site ,e superba si nu vreau sa o ratez.Balerinii sunt foarte frumosi si de efect ,la fel gentuta .

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumosi sunt balerinii! Balerinii si sacoul mi le-as lua.

    RăspundețiȘtergere