Despre epilarea cu laser


     Fiind femei intotdeauna ne dorim sa aratam bine, cautam metode cat mai inovative de infrumusetare si cele mai usoare metode de a avea grija de noi. Subiectul epilarii a fost mereu un subiect foarte discutat si extrem de interesant, am tot citit, recitit.. fiecare are o parere despre alegerea unui anume tip de epilare. O femeie alege metoda de epilare cea mai usoara, rapida si avantajoasa in functie de preferinte.

     Asadar...

Sunt mai multe tipuri de epilare:



     De-a lungul timpului am incercat multe metode de epilare, cand eram in graba am ales fie epilarea cu lama, crema sau epilator electric, insa de curand m-am gandit si verau sa incerc ceva mai mult, vreau ca epilarea sa nu-mi mai dea batai de cap si de fiecare data sa am grija acesta, de aceea optiunea de a alege epilare definitiva cu laser este prima  in cadrul preferintelor mele. Mai ales fiindca Noblezza ofera reducere de 62% la pret. De ce as alege epilare definitiva laser? Pentru rezultate imediate!
     De ce merita sa alegem Dioda Laser PrimeLase? Rezultate excelente inca de la prima sesiune de tratament si indeparteaza parul nedorit de pe toate tipurile de piele. Parul nu va mai creste din nou! Tot ce trebuie facut este  sa mergem o singura data pe an la un tratament de intretinere.
     Acest tip de epilare laser foloseste fotodermoliza selectiva, care se bazeaza pe distrugerea selectiva a firului de par, protejand la maximum testuturile din jur, epiderma si derma.




Mie mi se pare cea mai avantajoasa si usoara metoda de epilare.
Voi ce metoda de epilare alegeti?