Ootd- Lemon

     Am asteptat cu nerabdare coletul de la Zaful si tare mi-a fost teama ca o sa ajunga la posta vamala, gandindu-ma ca aceasta comanda a costat destul de mult. Dar atat mult m-am bucurat sa vad ca pe colet era trecuta o valoare mult mai mica, mai exact 15$ si in acest fel coletul a ajuns la posta locala.
     Cel mai mult am asteptat jacheta din piele, iar tricoul alb cu imprimeu a fost o alegere rapida de pe site. Insa cand am deschis coletul am ramas placut impresionata sa vad ca produsele arata impecabil!
     M-am imbracat rapid cu jacheta pentru a vedea daca imi vine bine si nu am fost deloc dezamagita. Materialul arata super bine, marimea e perfecta, acum astept toamna sa o pot purta. Tricoul alb cu imprimeu e tare dragut si foarte comfortabil. Am facut o alegere buna adaugand-ul in cos. Acum mai am pe drum o camasa din aceasta comanda fiindca a fost expediata separat, care nu e pentru mine insa o sa va arat cum arata de indata ce ajunge.
     Am ales sa port unul din colierele choker din set si imi place mult cum arata combinatia.

Tricou/ White tee
Jacheta
Choker











Cum vi se pare tinuta de astazi?