Wishlist de vara


     In sfarsit a venit vara, acum ne putem imbraca lejer pentru a ne simti in largul nostru dar trebuie sa aratam si bine. Pentru mine rochiile, tricourile si sandalele sunt un must-have vara. Asa ca revin astazi cu un articol in care va recomand cateva produse care arata foarte bine si care au preturi super bune. Site-ul meu preferat este Dresslily, toate comenzile primite de la ei au fost perfecte si deja am cateva articole pe wishlist pe care vreau sa le iau.
     Asa cum am spus mai sus rochiile sunt preferatele mele, fie ca aleg sa le port cu sandale cu talpa joasa sau cu platforme iar in cazurile mai speciale cu tocuri, acestea sunt in topul preferintelor.
     O sa va arat cateva produse care imi plac mult si tare greu imi este sa ma decid sa aleg doar cateva produse, de aceea am nevoie de voi, pentru a-mi da cateva sfaturi!

Rochie print floral


Rochie neagra



Rochie roz



Platforme


Sandale albe


Ce articole din cele prezentate imi recomandati?