Ootd- Casual mood

     Desi tinuta de astazi nu merge purtata in zilele toride de vara, eu trebuie sa va arat produse primite de curand si sa le adaugati rapid in cosul de cumparaturi, cat inca mai sunt pe stoc!
     Saptamana trecuta am primit doua noi comenzi, mi-am luat o multime de tricouri, jeansi, rochita inflorata si balerinii decupati.
     Astazi o sa va arat cateva dintre produse, am ales sa formez o tinuta din jeansii albi de la Sammydress, desi ma incadrez la marimea luata acestia ma tin putin, sper ca purtandu-i sa se mai lase, tricoul gri cu imprimeu tot din aceasi comanda iar pe deasupra camasa in dungi de la Zaful, mi se pare o super combinatie! Am ales sa port balerinii decupati de un roz pal, sunt super moi si foarte comozi!
Tricou
Camasa
Jeansi
Balerini





Cum vi se pare tinuta de astazi?