Ootd- Rochie alba cu imprimeu floral

     Tinuta de astazi este in ton cu vremea de vara. Desi nu mi-am mai cumparat de mult timp rochite, in ultima comanda Dresslily am ales sa-mi iau o rochie vaporoasa, perfecta pentru zilele calduroase de vara. Am ales un model delicat cu imprimeu vesel si colorat si cu decupaj in zona pieptului.
     Rochia este super vaporoasa, poate fi purtata atat cu acel cordon in talie insa merge de minune si fara. Asa cum puteti vedea in poze imi este putin mare, nu stiu de ce tot timpul imi aleg marimi mult prea mari pentru mine, imi iau L si XL in conditiile in care eu port M! Hmmm.. se pare ca dupa sarcina am ramas cu un fix si am impresia ca sunt mai plinuta decat e cazul ;))
     Rochia e marimea L dar mi-ar fi venit mai bine un M, insa pentru a o purta pe acasa in zilele toride de vara, pentru a ma simti in largul meu e perfecta.
   Am si un cupon de reducere pentru voi: XieDresslily.

Rochie




Cum vi se pare rochia de astazi?