Ready for summer?

     In ton cu vara s-au actualizat toate site-urile online, gasim zeci de modele de articole vestimentare in tendinte si cu preturi ce se muleaza pe bugetul fiecaruia dintre noi. Fie ca este vorba de rochii, tricouri, salopete sau mai ales costume de baie, gasim orice si oriunde.
     In articolele trecute v-am vorbit despre cateva site-uri pe care obisnuiesc sa fac shopping insa de departe cea mai mare dragoste o am pentru SheIn, care de aproximativ un an nu mai livreaza catre tara noastra. Au spus ca vor remedia problema dar nu cred ca se va intampla prea curand. Si imi pare tare rau! Pentru mine este site-ul nr. 1 in materie de articole vestimentare, incaltaminte si accesorii, au modele pe care nu le-am vazut pe alte site-uri, nici in strainatate si nici la noi, asa ca nu-mi ramane decat sa ma delectez cu frumusetile de pe site.
     Au si mega reduceri, luna aceasta reducerea conta in:

Get $5 off over $55          CODE: JUL5
Get $15 off over $105      CODE: JUL15
Get $40 off over $200      CODE: JUL40



Tricou negru/ Tricou alb



Bluza cu dungi si imprimeu/ Bluza alba



Rochie imprimeu/ Rochie galbena



Costum de baie verde/ Costum de baie albastru


Summer Sizzle

Get $5 off over $55          CODE: JUL5
Get $15 off over $105      CODE: JUL15
Get $40 off over $200      CODE: JUL40

Are you ready for Summer?

Have fun at Summer with your best outfit

SheIn, your best choice